onsdag 19 oktober 2011

och...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det yttre livet... och... - och vad? - det som - u.U = unter Umständen - kallas 'det inre'...

Marianne Johansson sa...

varför - 'sort of' - 'skryta' med det som ibland - u.U. = unter Umständen - kallas 'det inte' - när man - i stället - skulle kunna 'skryta' med det som kallas 'det yttre' - är det inte det som kallas 'det yttre' - är inte d e t det som räknas? - jo: appearently... - what appears? - what? - something (!) - or - eventuellt: - nothing (!)

Marianne Johansson sa...

jag upptäckte just ett skrivfel: 'det inre' i stället för 'det inte'... apparently! - jag ville ju få fram att jag tycker att det - 'däät' - som ibland kallas 'det inre' är däät som bör vara viktigast... men naturligtvis betyder utseende en del oxå - i vissa sammanhang - det kan man nog inte komma ifrån... - men det själsliga - sort of - tankemässiga livet - det är det - för att inte säga 'däät' - som jag gärna vill anse vara viktigast... - 'det yttre' det är något som är ytligt...

Marianne Johansson sa...

varför har jag ej brytt mig om min magsäck? - min lever? - mina tarmar?... sen jag för ett par veckor sen uppsökte sjukhus pga smärtor och det konstaterades att jag hade inflammation i bukspottkörteln... - så börjar jag nu så smått fundera på om jag skulle kanske intressera mig åtminstone något lite för mitt inre - åtminstone försöka att hålla en viss diet... för att kanske på så sätt slippa smärtor och obehag... vad magnetkameraundersökningen av min lever och gallvägar - som skall ske den 10 november 2014 - kommer att visa - för den som förstår sig på det hela - det vet inte jag...