lördag 1 oktober 2011

till intet...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

till intet gjord - jag håller på och tillintetgörs - är i en sådan process - en naturlig process i ålderdomen - trots att jag - tack vare you tube - i över ett års tid gått i det universitet som jag benämnt såsom varande mitt - mitt alldeles egna - fram till för några dagar sen mitt alldeles egna - eftersom det då fram till för några dagar sen - fanns möjlighet att föra över till min blogg det som intresserade mig - nu när detta - denna möjlighet - fråntagits mig - genomgår - repeterar - jag i stället allt det jag redan samlat på mig i mitt blogg-universitet...

Marianne Johansson sa...

det är - tyydligen - endast - blott och baart - dettta som värrkligen blev skriivet för exakt två åår seedan - alltså under oktober år 2011 - på denna min blogg... allt det andra - alltså från oktober år 2011 - verkar vara sådant som hör hemma - på något tidigare datum - år 2010... så var det oxå vad gällde det jag försökte få fram från september år 2011 - bara en massa från år 2010 i stället...? - jag förschtåår ej!