onsdag 28 december 2011

Ann Heberlein talar om lycka

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det retar mig faktiskt att denna filosofie doktor måålar munnen på det sätt hon måålar den - eller snarare 'måålar ööver' den - hon kunde väl - om hon nu nödvändigtvis måste måla munnen så rööd - hålla sig inom läpparnas normala omfång eller kontur - men alltid tycks hon ha en benäägenhet att måla ööver grännsen för den normaala läpplinjen - om detta kan förklaras av den för allmänheten kända speciella psykiska läggningen hon haar - eller hur det ska tollkas - jag veet inte - men jaag kan innte ha respäckt för en sån person som gör så som hon - jag tycker det är oosmaakligt - själv annvänder jag ingen smink öht - vare sig läppstift eller mascara eller ngt annat liknande - jag är naturell - det är mitt sätt att vaaa...(sen kanske någon - om nu ngn öht läser min blogg och det jag spontant skriver - inte kan ha respekt för en sån som jag som stavar så erbarmligt dåligt - ja det kan jag - på visst sätt - ha förståelse för - men jag kräver heller ingen sån respekt - inte i det avseendet - i det avseendet känns det för mig oviktigt med respekt...)

Marianne Johansson sa...

dät - 'lycka' - det är ett ord - ingenting annat... acc. to me wenigstens...

Marianne Johansson sa...

ann heberlein - urspr. holmström - blev född i malmö - und zwar am 22. juni des jahres 1970...