fredag 25 maj 2012

Fredrik Reinfeldt om att vara statsminister

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

läckberg är visst en favoritförfattare - enligt vad han uppgivit för någon journalist någon gång...

Marianne Johansson sa...

han har säkert blivit formad av både sin fader och sin moder och den miljö han växt upp i...

Marianne Johansson sa...

vad gäller läckberg så skulle jag aldrig komma på idén att läsa henne - hennes författarproduktion kan jag vara utan... jag tycker det säger en hel del om honom som person att han skarpt gillar läckberg och gärna läser det hon producerar... - men jag läser - och har läst - öht mycket få böcker - och aldrig i hela mitt snart 71-åriga liv att jag känt mig lockad att läsa en deckare - faktiskt inte en enda überhaupt... jag kan tänka mig att hon läckberg och reinfeldt ligger varandra mycket nära rent politiskt - det kanske har en ytterligare positiv inverkan på honom att han uppskattar hennes produktion - en själsfrändskap helt enkelt...

Marianne Johansson sa...

det var - är - visst hans handlingskraftiga högerkvinna till moder som haft störst - starkast - impact on him fredrik reinfeldt...