lördag 26 maj 2012

jag blir så glad...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

orsak till min plötsliga glädje: nu - äntligen - funkar Blogger igen som den gjorde förut - Tack Blogger! - nu kan jag återigen skriva inlägg om jag känner för det - och det kände jag ju för just nu - när jag inte har kunnat göra det på ett bra tag - endast föra över från you tube och ev någon annans blogg och därunder skriva mina egna kommentarer - men nu plötsligt känner jag igen mej! nu verkar det vara precis som förr igen! - detta var vad jag behövde! - för jag har faktiskt känt mej väldigt deppig hela dan - och min blogg är ju min enda glädjekälla i min ensamhet - tack Blogger!

Marianne Johansson sa...

jag har ingen anledning att vara så lycklig och glad som jag uppenbarligen var den 26 maj år 2012 - jag kan alltså ej längre - sedan början av mars 2013 föra över något från you tube till min blogg - till någon av mina två bloggar - ... men jag kan föra över från bloggar som 'drivs av blogger' och som - dessutom! - har erbjudande om 'att dela ' - inte alla är så generösa med sina bloggar så den möjligheten erbjuds - men från t ex einar jakobssons blogg - och birger schlaugs blogg - och några till... - finns den generösa möjligheten...