lördag 4 augusti 2012

Gary Moore - Still Got The Blues (Live At Hammersmith Odeon 1990 HQ)

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

eftersom gary moore föddes den 4 april år 1952 - så var han väl vid denna inspelning - år 1990 - så mycket som 48 år... - han blev knappt 59 år innan han passed away...

Marianne Johansson sa...

just det året - år 1952 - var det år som thomas nydahl - han med bloggen 'vaka över ensamheten' - föddes - nämligen - i hans fall - den 27 juni år 1952 - han - denne thomas nydahl - den oerhört beläste och även - vad jag tror mej förstå - bereste - fyllde alltså 60 år den 27 juni i år - och det festades då - vad jag tror mej ha kunnat förstå - han har en stor familj ... (ngt som jag definitivt ej har - ej heller är jag det minsta beläst nor berest - olika för olika helt enkelt - men sen jag upptäckte honom - dvs hans blogg - på blogglistan hos 'aud djupaudga' - vilken jag tidigare upptäckt på den blogglista som tidigare maja lundgren hade på sin blogg - så kollar varje dag som hastigast vad han har på sin blogg... han har dock varit - så som jag upplever det - ofin mot mig - eftersom han ej med det minsta - på det allra minsta sätt - besvarat ett mejl jag skickat honom - då när jag nyss upptäckt honom - jag hade nämligen citerat det han själv skrivit i boken 'författaren själv' från år 1993 - detta finns alltså på min blogg någonstans - no comment what so ever - jag tycker ej om att bli totalt nonchalerad - det gör väl ingen - egentligen...

Marianne Johansson sa...

'så kollar jag varje dag' i st f 'så kollar varje dag'...