tisdag 7 augusti 2012

The Hidden Problem with Clutter - Lasercoaching with Cheryl Richardson

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

inte för att jag liksom själsligen känner mig besläktad med denna dam - ej heller för att jag tänker försöka ta till mig det hon säger - de råd hon försöker ge - ja men varför då i hela friden har jag med denna dam här på min blogg? - ja det kan man verkligen fråga sig...

Marianne Johansson sa...

"organized"...

Marianne Johansson sa...

en 'coach' är en 'coach'!... (skulle jag vilja ha en sådan? - 'en coach'? nej det skulle jag inte vilja ha...)

Marianne Johansson sa...

(inte heller tror jag att jag någonsin - den korta tid jag har kvar att leva - kommer att 'skriva en bok' - det räcker så bra så här - att spontant skriva ner ett och annat på bloggen - när andan faller på...)