lördag 29 september 2012

Anna Braw sammanfattar årets Bokmässa

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

det som den häringa tjejen anna braw talar om - talar ifrån - var tydligen förra årets bokmässa - jag har för min personliga del totalt två ggr i mitt liv varit på den häringa mässan - den första gången var alldeles i början då mässan var ny - om det var 1985 eller 1986 jag var där - jag vet ej exakt _ den andra gången jag var där var år 2002 _ det var noam chomsky som hade blivit ditbjuden av tidningen vars namn jag just nu ej pga av min begynnande alzheimer kommer ihåg - han talade alltså i angränsade scandinavium - redan då hade jag via den tidningen vars namn jag skamligen ej kommer ihåg namnet på blivit nyfiken på denna min idol - som alltså varit min idol sen år 2002... sedan år 2002 har jag alltså ej besökt denna mässa - där det ges möjlighet att se många kändisar... Ordfront! - nu kom jag på namnet!