lördag 9 mars 2013

Arte Philosophie - Raphael Enthoven Liebe

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

rubriken finns - det är bara att gå in på you tube för att avlyssna detta - om man skulle ha lust därtill.... - numera - sen ett par dar - kan jag ej få överfört 'via blogger dela' fr you tube till min blogg - till någon av mina båda bloggar - men det verkar som att det går att åtminstone få själva rubriken - titeln - på det hela överfört - och sen är det ju ganska lätt att via titeln komma fram till 'rätt plats' - på you tube - för avlyssning... jag får vara tacksam att åtminstone - fortfarande - denna möjlighet finns... är man så gammal som jag - 70(!) år och/plus snart - den 17 mars - 4 månader... - ja dåå - dvs nuu! - får man - sort of - vännjja sig att 'möjligheter' mer och mer begränsas för varje dag - varje vecka - varje månad - varje år(?!) som man noch(?!) - som en - sort of - ynnest har chans att vara vid liv - innan förmultnandetillståndet i den gamla - redan 'begagnade' - graven - där min förstfödde son - född den 21 januari år 1979 - död den 30 november år 2006 - den 28 december år 2006 begrovs... min sort of 'framtidsutsikt' är alltså denn - inget tvivel om saken!- (om det nu kan benämnas 'framtidsutsikt'...)

Marianne Johansson sa...

en femma blir betyget som jag avger... djupt filosofiskt - alltså i min smak - och desutom på två språk som jag liksom älskar - både tyska och franska på en och samma gång - that's something! (en gammal gubbe - som har mycket tänkvärt att säga - och en yngre man - ganska snygg faktiskt...) (jag kan alltså tänka mig att ytterligare någon gång gå in på you tube och avlyssna och se detta: "arte philosophie - raphael enthoven - liebe")