söndag 3 maj 2015

klugn1.MOV

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

denna 'human being' - som hade sin uppväxt i skövde - är hela 6 år yngre än 'moi' - 'moi' - som hade sin uppväxt i lidköping... - hon - kristina lugn - som f.ö. födde den - numera - ganska så kända dottern martina montelius - und zwar den 19 juli år 1975 - fyllde den 14 november förra året endast 66 år - medan jag alltså två dagar efter hennes 66 årsdag fyllde så mycket som 72 år - hon - kristina lugn - var förstföderska när hon bara var 26 år... jag var förstföderska när jag var så mycket som 36 år! - hon -kristina lugn - kan glädja sig åt att det barn hon födde som 26-åring faktiskt lever ... kan jag glädja mig åt nåt liknande? - nej det barn - en son - som jag födde som 36-åring - dog - und zwar tragiskt - när jag var nästan 64 år... han - min förstfödde son - han bli så mycket som 9 dagar plus 10 månader plus 27 år...