onsdag 30 mars 2016

HUR SER DU UT? (Del 1) - Självpoträtt



2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

att se uut... - somehow...

Marianne Johansson sa...

den yngste av dessa två bröder heter daniel norberg och han blev född den 21 februari 1990... när hans storebror blev född har jag ej sett någon uppgift om men han heter emil norberg... och dessa två bröder arbetar alltså tillsammans med parodier på you tube... man kan använda you tube på många olika sätt... jag såsom en gammal drygt 73-årig gammal kärring använder you tube som mitt universitet... jag har tack vare you tube hela världen som mitt universitet... och jag känner mig härigenom varje dag och ibland varje natt - sort of berikad... att ha känslan att kunna lära sig något nytt varje dag - eller natt - i den häringa höga åldern - och på gravens rand sort of... det är väl Nåågot! - tycker iaf jag...