måndag 31 juli 2017

varför?

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

varför kan jag nu ej längre föra över från you tube via blogger sharing jag har ju varit bortskämd med detta länge... men nu plötsligt ej längre! - varför??? jag känner mig plötsligen frustrerad!

Marianne Johansson sa...

ja varför? den frågan är immer noch unbeantwortet! - men skamm den som jeer sejj... jag har nu kommit på hur man gör nuu! - ett nytt sätt - som skiljer sig en aning från det hittillsvarande...

Marianne Johansson sa...

min glädje och sort of tillfredsställelse är nu extra stor - eftersom jag alldeles själv - med mina obefintliga tekniska kunskaper - kommit på hur man gör - enligt det nya sättet som man tydligen ska använda sig av... you tube är ju mitt universitet - och jag känner eine gewisse genugtuung i att föra över från you tube till mina båda bloggar sånt som jag tycker är intressant...

Marianne Johansson sa...

det var blott tillfälligt under en ganska kort som det plötsligt var ett nytt sätt att använda sig av... sen plötsligt kom det gamla vanliga sättet tillbaks...