fredag 1 oktober 2010

kollar bara beträffande bloggen 'keinerlei'...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag vet inte vad som har hänt - när jag ska föra över video clips från you tube hamnar video clipsen på 'keinerlei' bloggen och inte på denna blogg... ???

Marianne Johansson sa...

ja nu är det ännu värre - nu kan jag öht inte längre föra över ngt från you tube till min blogg - det är det där eländiga 'googleplus' som blockerar alltihop för mig - jag har inte bett om detta 'googleplus _ 'google+' - vem har gjort detta mot mig? - det går iaf - gott sei dank - att föra över tidigare datum inlägg till aktuellare datum - inom ramen för min egen blogg - alltid något att vara tacksam för - men jag skulle ju allra helst önska mig att det var som det var innan - och som jag hade blivit bortskämd med...