tisdag 12 oktober 2010

personality...

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

'the personality of which' - just words that - 'sort of' - came to me - after having seen and heard a female journalist having been interviewed on TV this morning - Public Service - Höglund her surname - Elisabeth her christian name - heter 'förnamn' 'christian name'? - I do no know - by the way - christian was the name - christian name - om nu förnamn heter så - of the VD - verkst dir - på det agenturföretag - där jag varit anställd i nästan 10 år(!) - då han helt oväntat till mig - efter det jag helt oväntat och plötsligt - den 13 maj blivit uppkallad till hans rum - efter återkomsten från min semester våren 1985 - den 13 maj - då jag med tyska inst vid GU varit på studiekurs i Hamburg ... forts följer

Marianne Johansson sa...

nä - fortsättning vill jag inte följa _ det han sa till mig fick en katastrofal följd för mig - jag vill därför ej fortsätta den mening som jag just nyss påbörjade - vad denne verkställande direktör helt oväntat sade till mig - få se om jag kan återkomma i denna olustiga historia...

Marianne Johansson sa...

jag kan inte - vill inte - fortsätta - så illa mår jag fortfarande av det - så här lång tid efteråt - det var alltså den 13 maj år 1985 - och nu skriver vi den 12 oktober år 2010...

Marianne Johansson sa...

jag har häromdan här på min blogg skrivit om detta... kommer ej just nu ihåg under vilken rubrik på mitt inlägg...

Marianne Johansson sa...

alltså ett år senare har jag kommit så långt att jag orkat skriva om det hemska som hände mej... det som hände mej den 13 maj år 1985 - vad har vi idag för datum - jo den 16 oktober år 2011 - hur många år har gått sen det hemska inträffade? - låt mej räkna: 26 år! - så många år - och så ytterligare 5 månader - om man räknar från den 13 maj år 1985... (somligt glömmer man liksom aldrig!) (men jag var ju 'malplacerad' in the first place!)

Marianne Johansson sa...

'I do not know' i st f 'I do no know'... i kommentaren klockan 09:25 för exakt tre år sedan...