lördag 23 oktober 2010

Rod Stewart - I'll Stand By You

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vad jag tänker på när jag ser denna bild: jag tänker på min nu i graven sen den 28 december år 2006 - förruttnande - förstfödde - son... - när han bodde hos mej - i drygt 14 år - från det han precis skulle fylla 13 år i januari år 1992 - så gjorde han en gång en teckning inne i sitt rum - en teckning som han 'betitlade' 'björkarna utanför fönstret i mitt rum'... - då på den tiden fanns björkar utanför det rummet - numera - sen ett antal år tillbaka - finns inga björkar just där - dom har väl av någon anledning blivit nersågade... (!)

Marianne Johansson sa...

are tears - av någon anledning - in my eyes? - yes!

Marianne Johansson sa...

ävensom 'en ond klump i halsen' - om jag nu liksom uttrycksvis ska försöka förklara min känsla...