fredag 21 januari 2011

Focus and Intensity

3 kommentarer:

Anonym sa...

kanske en annan gång men just nu orkade jag inte med mer än ca en tredjedel av detta videoinslag - som jag aldrig hade liksom kommit på om jag inte tagit del av lars gustafssons blogg - hans senaste inlägg - den enda kommentatorn han har på sitt senaste inlägg - man ska absolut se och lyssna på dessa dryga 13 minuter säger den personen som lagt upp detta - men som sagt jag tvingade mej till att åtminstone ta del av ungefär den första tredjedelen - mer orkade jag inte - varför?

Anonym sa...

...-"just conversing..." ngt som jag uppsnappade när jag just lyssnade till de sista få minuterna på detta videoclip från amerikat - som jag via lars gustafssons blogg och via en hans kommentator där fick förslag om att lyssna på - taga del av - ja i min situation - not living in the united states and not having children - nor one child - in that particular age - it is not of much importance to me - as I see it - but nevertheless it can have its place here on my blog as so much of other sort - sort of - there is place here on my blog - sufficient place - gott sei dank!

Marianne Johansson sa...

varför det står 'Anonym sa...' - det förstår jag ej... det är självklart jag som har skrivit det som blev skrivet klockan 11:33 respektive klockan 12:01 den 21 januari år 2011...