söndag 2 januari 2011

Pensionat Styrsö Skäret

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

alldeles i närheten - i grannskapet - tillbringade våra - mina och stig kihlströms gemensamma - söner - hela sin barndom - på dagiset styrsö bratten! (våra barn vid namn mandus och hampus)

Marianne Johansson sa...

nej förlåt - jag trodde det var pensionat styrsö bratten - jag har inte varit därute på många år - så jag kan missta mig - men det finns något liknande på styrsö bratten - ett stort trähus med servering och jag trodde nu i hastigheten att det var bratten det var fråga om här - på styrsö skäret där ligger ju den stora doktorsvillan - urban brunell! - åtminstone då vid den tiden då jag bodde där var det så - men ett och annat kan ju ha ändrats under de år som gått - jag flyttade ju från donsö hösten 1983...