tisdag 11 januari 2011

the wrong...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle kunna skriva ngt här antingen på engelska eller tyska eller svenska - men jag avstår - man får betänka att här kan ju faktiskt vem som helst läsa det jag skriver - jag har hittills skrivit mycket ändå trots det - öppenhjärtigt och utelämnande - både utelämnat mig själv och mitunter kanske en och annan annan - men här efter 'the wrong' inser jag att jag nog av hänsyn ej bör vräka ur mej mina känslor och tyckanden - kanske att man t o m pretentiöst skulle kunna kalla det - dem - för 'tankar' - får fortsätta att behålla dem - alla orden - o-uttryckta - alltså ej uttrycka det som så många år varit undertryckt - outsagt - inom mej - av ren hänsyn...

Marianne Johansson sa...

varför det står 'Anonymn sa...' - det förstår jag ej... - det var självklart 'moi' - och ingen annan - som skrev det som står här ovan...