torsdag 28 april 2011

Sade - When Am I Going To Make A Living

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

ja så här kan man sjunga när man har livet framför sej - något som definitivt ej jag har - jag har livet bakom mej - kan både kännas skönt och - jag finner inte ordet för det...- men detta liv som jag nu har - som jag nu befinner mej i - är väl oxå ett slags liv - ja det är det helt klart - in many a way much richer than that one I had before - that one I have had so far - thanks to you tube and this blog - and google and wikipedia - although a lot is missing in my life - undoubtedly - I still - nevertheless - have a lot to enrich my life - my sort of inner life - that's it - att vara ensam - behöver inte betyda 100% ngt negativt - jag behöver väl inte känna mej ensam när jag - som jag brukar säga - 'har hela världen till mitt förfogande'!...