torsdag 28 juli 2011

Maja Lundgren och katterna.wmv

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag skulle inte kunna tänka mig att ha katt - vare sig en styck eller flera - sånnt känner inte jag för - så olika kan det vara...

Marianne Johansson sa...

det är alltså hon som går under namnet 'syster dyster' alernativt 'nurse rached' som har försett henne med dessa katter - dom är på samma våglängd hon maja lundgren och hon 'nurse rached' - alternativt 'syster dyster' - såpass har jag - utan svårighet - kunnat räkna ut efter det att jag nu i ett och ett halvt år dagligen följt hennes - maja lundgrens blogg... - visserligen är jag dum och har mestadels svårt för att fatta - men detta har iaf gått upp för mig - att om två är på samma våglängd så är det definitivt dessa två - maja lundgren och 'nurse rached'/'syster dyster'...

Marianne Johansson sa...

'alternativt' - ej 'alernativt'...