onsdag 14 december 2011

4270 männischor...

13 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

4270 männischor - dvs fyra tusen två hundra sjuttio männischor har hittills - klockan 18:04 dvs för fem minuter sen - skrivit på uppropet - initierat av - bl a - birger schlaug - nätverket 'radikalisera klimatpolitiken nu'... ja antalet engagerade i denna fråga verkar ju inte minska iaf - utan snarare öka - sakta men säkert - ngt att glädja sig åt...

Marianne Johansson sa...

4.623 - dvs fyra tusen sex hundra tjugo tre männischor har nu - för några minuter sen - klockan 22.23 - skrivit på detta upprop - antalet medvetna upplysta männischor - som har tagit del av forskares - forskarnas - rapporter om hur verkligheten ser ut och kommer att se ut - har alltså ökat ytterligare - gott sei dank...

Marianne Johansson sa...

5385 är den senaste noteringen - dvs så många som totalt fem tusen tre hundra åttio fem medvetna upplysta som tagit till sig forksningens rön om verkligheten hur den ser ut och hur den kommer att se ut - har skrivit på uppropet som bl a k-g hammar - f d ärkebiskopen - och bengt brülde - professorn i praktisk filosofi - och moraltestbetygsättare i sr.se/p3/christer - har skrivit på - det upprop som går under namnet 'radikalisera klimatpolitiken nu'... - även lilla jag är en av dessa totalt fem tusen tre hundra åttio fem personer - human beings - som har ansträngt sig åtminstone så mycket - krävs ju egentligen inte så speciellt mycket anstränging för ngt sådant - krävs bara en viss medvetenhet om sakförhållandena - die sachverhältnisse...

Marianne Johansson sa...

5518 är den senaste noteringen - klockan 10:18 - dvs nyss - alltså har fem tusen fem hundra aderton människor skrivit på detta upprop 'radikalisera klimatpolitiken nu' - alltså fem tusen fem hundra sjutton medvetna männischor - förutom lilla jag...

Marianne Johansson sa...

5610 är den senaste siffran jag sett - totalt har alltså nu - nyss när jag kollade - klockan 21:40 - fem tusen sex hundra tio personer (inklusive mig) skrivit på detta upprop 'radikalisera klimatpolitiken nu'...

Marianne Johansson sa...

5646 är senaste noteringen - dvs nyss - klockan 21:22 - hade så många som totalt 5645 männischor - förutom lilla jag skrivit på detta upprop - 'radikalisera klimatpolitikern nu'... - en av initiativtagarna till detta upprop är k-g hammar - f d ärkebiskopen...

Marianne Johansson sa...

nyss - klockan 00:53 - den 6 januari år 2012 - hade totalt 5693stycken männischor skrivit på detta upprop 'radikalisera klimatpolitiken nu'... - alltså fem tusen sex hundra nittio två personer förutom lilla jag...

Marianne Johansson sa...

5715 är en senaste noteringen - klockan 12:57 - alltså har så många personer som fem tusen sju hundra fjorton personer förutom lilla jag skrivit på detta upprop - det kanske kan bli fler...

Marianne Johansson sa...

5825 var antalet nyss - klockan 23:40 - som skrivit på uppropet 'radikalisera klimatpolitiken nu' - alltså så många som fem tusen åtta hundra tjugo fyra personer förutom lilla jag...

Marianne Johansson sa...

5845 är den senaste noteringen - klockan 14:06 idag den 15 januari år 2011 - förutom lilla jag har alltså så många som fem tusen åtta hundra fyrtio fyra personer skrivit på detta upproip...

Marianne Johansson sa...

5873 är det senaste antalet - som jag nyss såg - klockan 23:33 - så många som fem tusen åtta hundra sjuttio två personer har alltså nu - förutom lilla jag - skrivit på detta upprop...

Marianne Johansson sa...

6180 är den senaste siffran - nyss klockan 13:21 var alltså noteringen 6180 - dvs sex tusen ett hundra sjuttio nio personer har skrivit på detta upprop - förutom lilla jag... uppropet: 'radikaliseraklimatpolitiken.nu'

Marianne Johansson sa...

6227 är den senaste noteringen - dvs klockan 10:52 - dvs nyss - så hade så många som sex tusen två hundra tjugo sex personer förutom lilla jag skrivit på detta upprop 'radikalisera klimatpolitiken nu'...