onsdag 7 december 2011

det förvånar mej...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

det förvånar mej att carina rydberg tror sej om att ha så stor makt - att hon kan bestämma över sveriges regering - att den svenska regeringen skall ta hänsyn till vad hon säger på sin blogg - ja visserligen är ju hon betydelsefull - iaf i jämförelse med mej - som totalt ingenting betyder - men jag tror faktiskt att hon överskattar sin egen betydelse - själv har jag någon gång på maja lundgrens blogg sagt att jag för min del tycker att assange ej skall infinna sej i sverige för förhör - jag har nämligen tagit intryck av det som john pilger har sagt...

Marianne Johansson sa...

häromdan hade jag oxå ngt clip jag fört över från you tube där en förståsigpåare yttrade att fallet i fråga är 'highly political!' - - 'highly political - yes indeed!' skrev jag som kommentar därunder...