tisdag 20 december 2011

nej...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

nej hon är inte det längre... - vem? vad? - jo: britt-marie mattsson! - jag har tidigare här på min blogg - jag tror vid totalt två tillfällen skrivit om henne att hon är min idol respektive att hon är något av en idol för mig! - nej - hon är inte det - inte nu längre - efter det jag sett och lyssnat på henna i kvällens 'Nyhetsbyrån' i SVT2...

Marianne Johansson sa...

men man kanske inte kan begära för mycket - hon är väl vad jag tror mig ha kunnat förstå ej - som sin make - någon professor - jag vet inte om hon ens har journalistutbildning - jag tror hon direkt efter studenten gick upp till gp och bad att få bli reporter och det fick hon bli oxå... - hennes självkänsla är det uppenbarligen inget fel på... någon stor författare är hon visst inte efter vad man har kunnat utröna av de recensioner hon fått på de böcker hon skrivit...