tisdag 20 december 2011

Sten Nordin om framtidens Slussen

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

"ett drygt göteborg"...

Marianne Johansson sa...

"drygt ett göteborg" i st f "ett drygt göteborg"... varför bryr jag mig om sthlm? - det är väl inte min stad?! - nej - sthlm är inte min stad - jag var där i juli år 1972 - sen dess har jag inte varit där... numera har jag dock viss bloggkontakt - och även ibland e-mejl-kontakt - med två som bor i sthlm - maja lundgren och johnny söderberg...

Marianne Johansson sa...

jag vill i detta sammanhang poängtera att den lilla sporadiska kontakt jag bloggvis och ibland även e-mejl-vis har med dessa båda stockholmare - endast har skett - och ibland fortfarande sker emellanåt - på mitt eget initiativ - intresset är alltså blott och bart från min sida - men jag brukar iaf - åtminstone för det mesta - få svar när jag skriver ngt till dom - om bloggvis eller e-mejlvis - så pass artiga och väluppfostrade är dom... (min ålder - bl a - är ju inte sort of adekvat - jag skulle ju rent åldersmässigt kunna vara mor till både den ena och den andre... - ja adekvat endast i den bemärkelsen alltså - men f ö fins ju - egentligen - inte mkt som stämmer heller - vad gäller social hemmahörighet vare sig bakgrundsmässigt eller i nuet...)

Marianne Johansson sa...

inte en enda gång har han avstått att svara - jag menar nu 'stationsvakt' - johnny söderberg - han är artig... (däremot har maja lundgren - vid åtminstone ett par tillfällen avstått att svara...)

Marianne Johansson sa...

'intet svar' är oxå ett svar...