tisdag 6 mars 2012

annat språkligt temperament...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

"ett annat språkligt temperament" detta uttryck fastnade sort of i mitt sinne när jag läste igenom vad han thomas nydahl nyss skrivit på sin blogg 'vaka över ensamheten' ja att mitt och hans språkliga temperament är ganska olika varandra det har jag förstått...

Marianne Johansson sa...

sen att han är oerhört beläst och berest är en annan stor skillnad mellan honom och mig - jag är vare sig berest eller beläst (men det skäms jag ej speciellt mycket för...)... sen skiljer det ju även 10 år mellan honom och mig (som jag faktiskt är äldre än vad han är...) förutom en massa annat som skiljer - jag hade öht inte vetat om att han fanns - finns - om jag ej via maja lundgren - och hennes tidigare blogglista - kommit in på bloggen 'aud djupaudga'...