torsdag 8 mars 2012

chockad...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

chockad är bara förnamnet - har just lyssnat på första delen av debatt i svt - det finns tydligen något som heter 'svenska nyhetsbyrån' - och en ung kille vid namn mathias bred uttalade sig - vilket fick mig att bli chockad - nu har jag googlat på 'svenska nyhetsbyrån' och sett vilka namn som förekommer där - och vilka dom i sin tur rekommenderar - bland andra 'AXESS' !!! - det förklarar en del - så som jag ser på det!

Marianne Johansson sa...

jag har tidigare sagt här på min blogg att jag har gillat det program i SVT2 om tisdagskvällar klockan 20:30 sänts under namnet 'Nyhetsbyrån' - vilket program ej längre av någon anledning skall få lov att sändas - att det fanns - finns - något som heter 'Svenska Nyhetsbyrån' var jag tills nu fullständigt omedveten om...