fredag 9 mars 2012

Claes Borgström - 42 mb.

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vad vore livet utan gud? - vad vore livet utan jesus? - vem har - ursprungligen sagt - liksom yttrat - detta att alla männischor har ett likvärdigt värde? - bör man inte liksom återgå till det ursprungliga - det som jesus liksom predikade? - jag tror att mycket vore vunnet - faktiskt... (vad vill jag ha sagt med detta?)(jag frågar mig om hon filippa reinfeldt skulle ha samma uppfattning om ett och annat om hon hade haft samma föräldrar som jag haft - nej jag behöver knappast fråga mig något sådant - något som är uppenbart behöver man liksom ej fråga sig öht...- men att hon är en Macktmännniska - och att hon antaagligen fått med sig mycket av detta jeenom - viia - sina föräldrar - och den upppväxt hon har haft... (detta skulle ju egentligen ha stått under 'korseld' - den intervjun som återfinns strax efter denna intervju här på min blogg...)

Marianne Johansson sa...

sen har hon visst under sin uppväxt blivit oerhört mycket påverkad av en höger-politiker tillika EU-kommissionär - vars namn jag ej just nu kommer ihåg - det har jag läst någonstans - man blir ju alltid - eller iaf ganska ofta - påverkad av andra männischor - ibland mer av en speciell männischa än någon annan - kanske att han fredrik reinfeldt ej egentligen är den männischa som påverkat henne mest - kanske oxå - vad jag tror mig kunna gissa mig till - han schlingmann påverkat henne en del - ja vad vore sverige utan filippa reinfeldt - en sådan - åtminstone i hennes egna ögon - betydelsefull person - som vet allt bättre än alla andra - det intrycket av henne har iaf jag fått... hon har en utbildning inom estetik och humanistiska ämnen från ett gymnasium i bromma - detta har tydligen gjort att hon fått en överdrivet stor uppfattning om sig själv - att hon är förmer än andra - jag tycker hon borde ha valt att bli Konstnär - hon har nog känsla för 'Stil' - 'Styling' kanske vore något - att ha en 'Stil' och ett Stort Bländande Skratt - Leende - a 'Dashing' Smile - med mycket Vita Tänder - det är såådant som liksom 'slår'... - inte för att jag gillar fredrik reinfeldt speciellt mycket - inte på det sätt som t ex carina rydberg gör - men jag tycker nästan synd om han fredrik... (han har nog inte haft det så lätt i det äktenskapet - kanske en 'toffelhjälte'...)