tisdag 13 mars 2012

för 27 år sedan - vid denna tid...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

hur det var då vid denna tid - vid denna årstid - för 27 år sedan _ alltså året 1985 - ja jag skull-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------e kunna skriva mycket om det - om det som jag fragmentariskt kommer ihåg... men jag avstår - åtminstone augenblicklich från detta - men detta att i jämförande syfte - eller hur man ska uttrycka det - se tillbaka - så mycket som det nu är möjligt - med bristande funktioner på både det ena och det andra sätt - med-------------------------------------------------------------------------------------------------- begynnande alzheimer som jag själv kunnat konstatera att jag har...

Marianne Johansson sa...

det är inte jag som ställt till det här med en massa streck - det gick inte att få bort - av någon anledning - jag vet inte varför - ett ord kan jag ju i alla falla korrigera: 'sättet' i st f 'sätt'...