torsdag 8 mars 2012

jag har idag...

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

jag har idag - nyss via min mobil - läst det carina rydberg skriver på sin blogg - liksom jag idag - nyss via min mobil - läst det johnny söderberg skriver på sin blogg - 'stationsvakt' ... ja - sen en tid tillbaka brukar jag varje dag kolla upp vad dessa två skriver på sina bloggar - så det är inget konstigt med det... sen en tid kollar jag oxå varje dag upp vad schlaug skriver på sin blogg - liksom vad thomas nydahl skriver på sin logg - dessa personer brukar varje dag ha ngt nytt på sina bloggar - maja lundgren skriver inte längre varje dag på sin blogg - men jag brukar varje dag kolla upp om utifall att hon har gjort det - det är ju via maja lundgren som jag har upptäckt dessa andra jag nämnt här - liksom 'aud djupaudga' och 'syster dyster eller nurse rached' - ingen av dessa jag brukar kolla upp varje dag bor här i göteborg eller denna del av sverige...