måndag 12 mars 2012

så många som 89 stycken...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

så många som 89 stycken inlägg på johnny söderbergs blogg 'stationsvakt' har jag tydligen - 'bis jetzt' - fört över till min blogg - än har han inte vidtagit någon sådan åtgärd som maja lundgren vidtagit... ej heller schlaug.se - birger schlaug - har vidtagit någon sådan åtgärd - varför ska dom behöva 'städa' på sin blogg bara för att jag tagit mig friheten att - uppskattningsvis - föra över deras inlägg till min blogg... (?) (jag har ju liksom fått en vana att 'föra över' till min blogg - nämligen från you tube - det går liksom av sig självt - när jag tycker ngt är bra - eller intressant på ngt sätt - då blixtsnabbt för jag över det till min blogg - men så kanske man inte - egentligen - fåår lov att göra - men jag har ju ett you tube konto - och från you tube är det nog ok - vad jag tror mig kunna förstå...

Marianne Johansson sa...

jag har nu börjat att - så sakteliga - och successivt - ta bort dessa inlägg jag fört över från bloggen 'stationsvakt'...