måndag 12 mars 2012

vad jag...

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vad jag har förstått så har maja lundgren tagit bort inte bara sin blogglista - sen en tid tillbaka - utan även en massa inlägg och kommentarer - kanske även jag är non-existent där på hennes blogg numera - har ej kollat upp - men det skulle ej förvåna mig - jag har ej skrivit speciellt mycket på hennes blogg - någon enstaka kommentar lite då och då har nog infunnit sig och blivit publicerad tidigare - sen ca ett par år tillbaka - men om dessa är kvar är högst osäkert - jag skulle tro att hon mycket medvetet tagit bort vissa inlägg och kommentarer ...("vårstädning" var visst ett inlägg för någon vecka sen...) ja jag hör ju ej hemma i de kretsar där hon hör hemma - det gäller ju - som han lars gustafsson så riktigt insåg - att exkludera vissa misshagliga element - sådana man inte liksom gillar speciellt...

Marianne Johansson sa...

dock är ju - vad jag tror mig kunna förstå - en sådan person som johan lundberg - filosofie doktor i litteraturvetenskap - och tillika chefredaktör för AXESS Magasin - en sådan herre - kulturpersonlighet av rang - som hon kan acceptera och kanske t o m högakta - hon - maja lundgren - finns ju - bland andra - med på den blogglista som återfinnes på AXESS-Bloggen - där finns endast personer att räkna med - jag är - vilket jag är mycket medveten om - ej någon person att räkna med - har ingen akademisk examen öht!

Marianne Johansson sa...

det hon skrev i februari i år på sin blogg om bl ingrid elam har hon inte tagit bort - jag hade ju fört över det till min blogg och nu har jag - nyss - fört över det till dags dato... för övrigt har hon alltså - högst medvetet - tagit bort sånt på sin blogg som jag fört över till min blogg - tidigare har 'syster dyster eller nurse rached' gått tillväga på liknande sätt när jag tidigare - nu för rätt länge sen - tog mig friheten att föra över från hennes blogg till min blogg...