fredag 11 maj 2012

The Future of YouTube

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag för min del har ju sen jag tror snart ett par år haft glädje av you tube - så otroligt mycket det finns! - först googlar jag och ser om det jag är intresserad av finns på you tube - inte alltid är det så - men förvånansvärt ofta - faktiskt... - för mig är you tube ett fantastiskt 'universitet' - som jag använder helt efter mina egna intressen... en viss skillnad mellan denne tonårige kille någon stans i england - och mig - en 70-årig gammal ensam kärring - som har detta med you tube som sin - dvs min - enda glädjekälla - men just därför betyder denna glädjekälla så mycket för just mig - eftersom jag i min ensamhet inte har något annat att glädja mig åt och och låta mig själv bli enriched of - sort of...

Marianne Johansson sa...

jag tycker att det är synd - faktiskt - att inte fler tycks ha upptäckt denna möjlighet som jag har upptäckt... - alltså att använda you tube som ett slags universitet... - inte på det sätt att jag inbillar mig att jag skulle kunna få universitetspoäng eller någon sorts examen genom allt jag tar del av och liksom lär mig ngt om _ det är inte dät - i min ålder har jag inga sådana sort of 'behov' - att söka ett arbete i min ålder är ju inte aktuellt - och någon meritlista behöver jag tack och lov ej uppvisa...

Marianne Johansson sa...

jag skulle ju naturligtvis ha tyckt att det kunde vara kul om någon eller några liksom av ett slags TV-program toge del av min blogg - man kan se min blogg och alla överföringar jag gör - huvudsakligen från you tube - som ett TV-program - om man så vill - men vad jag vet är det ingen - ingen! - som bryr sig om min blogg öht! - too bad for them...

Marianne Johansson sa...

jag behöver numera inte ens först googla - utan direkt via mitt you tube konto - via 'appen' - komma in på det som intresserar mig - och som alltså finns tillgängligt på you tube... - otroligt bra - min son har fixat detta åt mig...