tisdag 15 maj 2012

Per-Olof Ehrlin - Var jag går i skogar berg och dalar

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

då på den tiden då min och min systers far dog - den 21 augusti år 1972 - då på den tiden var både min och min systers mor i livet liksom hon - min syster - oxå - numera är både min mor - sen den 2 mars 1975 - och min syster - sen den 29 mars 2014 - ej mer i livet - då på den tiden i slutet av augusti år 1972 så sjöngs denna fina sång - av en utbildad sångerska - i kapellet i kyrkogården i lidköping - både jag och min syster och vår gemensamma mor tyckte att detta var en lämplig - passande - sång att sjungas vid begravningshögtiden... - min - och min systers - far var baptist - alltså troende - och han älskade att vara ute i naturen...

Marianne Johansson sa...

zum weinen...