torsdag 10 maj 2012

Rolf Wikström - Nog Står Jag Ut Med Livet

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

den 9 maj år 2011 - alltså för ganska exakt ett år sen - kunde följande läsas i gp: på frågan hur det var att bli pappa igen - vid fyllda 60 år: "fantastiskt - den främsta skillnaden är att jag har en erfarenhet och ett perspektiv som jag saknade då - såväl på mig själv som på omvärlden - som pappa i dag upplever jag ett annat djup - en annan betydelse och en annan innebörd i det som sker..."

Marianne Johansson sa...

rolf wikström föddes den 5 april år 1949 - i stockholm - samma år - år 1949 - föddes även birger schlaug i stockholm - den senare dock redan den 29 januari... - men dessa två herrar födda i stockholm är ganska så gleichaltrig...

Marianne Johansson sa...

själv är jag alltså drygt 6 år äldre än nämnda herrar...