måndag 7 maj 2012

Ungas Idétåg - Annie Lööf

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

denna tjej - född den 16 juli år 1983 - annie johansson - numera - sen hon blivit gift - eller - kanske man snarare ska säga - sen hon har gift sig - annie lööf - hon är alltså jur kand och dessutom centerpartiets ledare och dessutom näringsminister i sveriges regering... (hennes självkänsla verkar det inte vara något större fel på - men hennes ålder! - ännu ej 29 år! - i jämförelse med andra männischor som kanske har levt ca 40 år längre tid - ja av naturnödvändighet måste ju en viss skillnad förefinnas - men hon har ju iaf marscherat snabbt och hennes självkänsla är det ej något 'fel' på - om man säger såg - hennes idol är visst järnladyn margareth thatcher - jag vet att jag hört att ulf lundell nästan blev chockad av detta... ja vad kan man begära av en sån ung tjej som vuxit upp i en speciell miljö - en tjej som antagligen aldrig lyssnat på noam chomsky eller john pilger och andra sådana herrar som jag brukar lyssna på...(f ö kan jag säga - om nu någon skulle vara intresserad av att veta det - att hon företräderskan - maud - gillade jag definitivt inte - hennes självkänsla var det heller inget fel på ...- det var hennes - mauds - personlighet som liksom inte alls gick hem hos mig...)

Marianne Johansson sa...

jag mår - as a matter of fact - illa - när jag hör henne - annie lööf - tala! - därför gör jag vad jag kan för att slippa... - jag mådde även - as a matter of fact - illa - när jag hörde hennes företräderska - maud olofsson - - sort of - tala... sånna där självsäkra typer mår jag öht väldigt dåligt av att höra...