tisdag 4 september 2012

Getting Back on Track | My 600lb Life

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

empati - ja jag känner empati med henne...

Marianne Johansson sa...

"it's going to take me time!"

Marianne Johansson sa...

är 600lb ungefär 300 kilo? - i mitt fall är det alltså ej fullt så illa! - jag väger f n 119,5 kilo netto - och min längd är 126 cm - ja någon idealvikt är ju knappast 119.5 kilo - men om jag jämför mig med denna tjej - så tycker jag min övervikt ej verkar alltför besvärande eller svår - allt beror ju på vad - vem - man har att jämföra sig med... (min empati med denna tjej är dock ej obefintlig - jag haar ämmpati med henne - jag tror jag kan föreställa mig - åtminstone lite grann - hur hon känner det...)(felstavningen av 'empati' är meedveten!)

Marianne Johansson sa...

berichtrigung - rättelse - korrektur - correction: min längd är alltså en meter och sjuttiosex centimeter - jag är 176 cm lång - det jag skrev här förut klockan 07.59 - att jag skulle vara endast 126 cm lång - det stämmer alltså inte...

Marianne Johansson sa...

these days väger jag ca 114 kilo...