söndag 2 februari 2014

dänn daagen...

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

enligt aviseering skaa - daan effter den dag som är i morrgon - som är måndagen den 3 februari år 2014 - alltså tisdagen den 4 februari år 2014 - en 'statusinventering' av badrummet - inklusive 'obligatorisk ventilationskontroll' i hela lägenheten - genomföras i mitt hem... - i det hem som - i 30 år - varit - och som fortfarande - tatsächlich - alltså: noch immer - ÄR mitt HEM! - dvs innan hemmet i jorden... - jaag - såsom varande en 71-årig gammal tjärring - "a human being"? - jaag som - sort of - befinner mig 'på gravens rand' - jaag som upplever det som en Nåd att - noch - få vara vid liv... - varje dag är en Nååd! - ps: redan i somras - i början av juni månad år 2013 - genomfördes - efter avisering - en statusinventering av badrummet... - enligt upplysning i den skriftliga avisering daterad den 27 januari 2014 jag erhållit - erhalten habe - så kommer inventeringen - i "min" lägenhet att utföras den 4 februari 2014 mellan kl 08:00 och 16:00 - och det upplyses även om att "inventeringen kommer att ta en till två timmar"... - detta har jag alltså att - sort of - se fram emot... - ja inte bara - blott - blott och bart - graaven har man att se fram emot... även detta har man - alltså - sort of - att se fram emot...