måndag 3 februari 2014

Fråga doktorn i Partaj

6 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

i källens program 'fråga doktorn' i svt1 så kommer dagny carlsson - född den 8 maj år 2012 - att intervjuas... på denna snart 102-åriga människas blogg "123minsida.se/bojan" så skrev jag klockan 00:37 den 30 januari år 2014 en liten kommentar - nänmlich: "har just hört intervjun med dej som suzanne axell gjort... mina bloggar: 'marianne johansson f.d. bkloggnamn keinerlei' och 'keinerlei' (är endast 71!)"

Marianne Johansson sa...

'nämlich' i st f 'nänmlich'... - 'bloggnamn' i st f 'bkloggnamn'...

Marianne Johansson sa...

jag har nu - åter igen - kollat om min kommentar därtstädes hos '123minsida.se/bojan' finns kvar... nej! den är borttagen! - passade tydligen ej att jag - sort of - gjorde reklam för min båda bloggar där hos henne... jag kan inse det...

Marianne Johansson sa...

''därstädes' i st f 'därtstädes'...

Marianne Johansson sa...

'mina båda bloggar' i st f 'min båda bloggar'...

Marianne Johansson sa...

om jag hade varit 101 år - på väg att - inom några månader- bli 102 år... då kannsche... men inte säkert - att jag skulle ha blivit beaktad... alltså ej borttagen... det är ej första gången jag har blivit ratad - jag börjar bli van...