fredag 16 maj 2014

Bertil Ohlin minns - Hela intervjun (1975)



4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

eftersom jag tidigare idag fört över något till min blogg 'keinerlei' - där jag i en kommentar skriver att jag förutom göran palm - författaren - även känner igen en annan person i auditoriet när birger schlaug talar - men namnet kom jag ej ihåg...- när jag nyss i ett nummer av 'natur och kultur direkt' nr 8 av år 2010 - ser en annonsering om boken 'mitt galna liv' så ser jag namnet på författaren - arvid lagercrantz... när jag googlade på arvid lagercrantz så fann jag även detta - där arvid lagercrantz alltså medverkar...

Marianne Johansson sa...

bertil ohlin föddes den 23 april år 1899 och han passed away on augst 3 of the year 1979...

Marianne Johansson sa...

min far - född den 28 februari år 1897 - - och som passed away on august 21 of the year 1972 - brukade rösta på folkpartiet och bertil ohlin.....

Marianne Johansson sa...

'august' i st f 'augst'...