torsdag 30 oktober 2014

Leszek Możdżer plays George Gershwin - Rhapsody in Blue - Live - 2004



3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

leszek mozdzer föddes - i gdansk - den 23 mars år 1971 - han är alltså en polsk jazzpianist och kompositör...

Marianne Johansson sa...

som framgår av inlägget här innan så upptäckte jag denna/denne jazzpianist redan för exakt 3 år sen - und zwar på you tube...

Marianne Johansson sa...

alltså: var god gå in på min blogg 'keinerlei' - där finns det inlägg jag hänvisade till just när jag skrev 'som framgår av inlägget här innan...' - alltså min blogg 'keinerlei'! - via det jag just hänvisade till på 'keinerlei' kan man alltså komma in på you tube clippet från den 30 oktober år 2011 - som är befintligt just på denna blogg - 'marianne johansson f.d. bloggnamn keinerlei' - alltså för exakt 3 år sen...