måndag 20 oktober 2014

väl valda ord...

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

jag blev - sort of - glad - nästan - sort of - somehow - 'tillfredsställd' - när jag läste dessa väl valda ord... - vilka? - var att finna dem? - hos einar jakobsson - i hans blogg 'rapsodi' - hans senaste 'inlägg'... - som jag härefter tillåter mig att - utan att först fråga om lov - till denna min blogg 'överföra'... - jag 'matchar' ej för att kommentera på hans blogg... - skriver i stället - 'kommentarsmässigt' - det jag känner för att uttrycka på egen blogg... - även om jag - som just i detta fall - skulle - i så fall - ha skrivit något 'erkännande' - 'berömmande' - så avstår jag... - jag 'matchar' ej honom! - faar from it... PS: 'livet efter detta'= rubriken för/på hans - einar jakobssons 'blogginlägg' i fråga...