torsdag 19 mars 2015

Emeriti 15

1 kommentar:

Marianne Johansson sa...

vad är förklaarigen till att jag tycker detta är uuur-trååkitt? - är förklaaringen till att jag t ex tycker damen ulla m holm är uurtrååkig att jag faktiskt är jahrgang -42 - medan hon jahrgang -44 - och är förklaringen kanske även denn att hon haft sin uppväxt i gävle -medan lilla 'moi' haft sin uppväxt i lidköping - är förklaringen - ytterligare en alltså - att jag ej har gått i Flickskola - utan i ett Högre Allmänt Läroverk... kan månne finnas fler fölrklaarigar än dessa av mig nyss nämnda att jag tycker perschoonerna här är så uurboota trååkiga?! jag uppskattar - t ex - i stället för sånnt hääringa - det som kommer här efter - dvs 'pappa du' med daniel gildenlöw - och 'under ytan' framfört av ett gäng ynglingar...