torsdag 5 mars 2015

rätten...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vilken rätt? - 'rättegång' finns visst något som heter... - 'att förbehålla sig rätten' - so was gibt es - sort of - ausdrucksweise - etwas zu behaupten - björn kohlström - född någon gång på 60-talet (1967?) - 'förbehåller sig rätten att...' - so was wird von ihm heute - blog wise - behauptet... - ich - meinerseits - skickar ej något mejl till honom - vare sig i det aktuella ärendet eller för övrigt - och jag... - vad då? - räcker det ej att jag nu - faktiskt en massa ggr - fört över hans 'inlägg' till min blogg!? - und zwar meistens till 'keinerlei'... - det räcker väl?! - jag kan se någons storhet och uppskatta... orsak till mitt överförande till egen blogg brukar vara att jag tycker något är bra - eller - åtminstone - somehow - interessant... - en gång - kanske 2 ggr? - har jag skrivit någon liten obetydlig kommentar på hans blogg - och fått densamma publicerad! - dock ej besvarad eller - sort of - återkommenterad...

Marianne Johansson sa...

att bli beaktad - och helst - givetvis - om möjligt - respekterad... - vem skulle ej föredraga något sådant?