onsdag 8 april 2015

alla dessa år...

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

alla dessa år... - d.h.: und zwar som var livet...

Marianne Johansson sa...

vad har etwa mitt speciella - enskilda - liv för betydelse - jämfört med andras motsvarande... - dvs liv... (?)

Marianne Johansson sa...

en enskild männischas liv - typ mitt - har det - har det haft - irgendwelche 'Bedeutung'? - in what respect? - for whom? - frågor på 'gravens rand'...

Marianne Johansson sa...

kom just att tänka på att oorschaken till att jag just kom på 'titelrubriken på detta inlägg: 'alla dessa' - und zwar 'år'... - kan ha att göra med att jag varje dag googlar på 'alla dessa dagar' - dvs carl bildts blogg - som jag varje dag läser... carl bildt - som den adelsman han är - går säkerligen till historien - med alla de aktivititer han - sort of - ägnar sej åt...