lördag 19 mars 2016

Go with your gut feeling | Magnus Walker | TEDxUCLA

8 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

jag trodde han var en poet... - men han är visst en bil fantast! men hans klädsel tycker jag är somehow sympatisk...

Marianne Johansson sa...

'poetry is a passion for me!' - those words were - in der tat - von ihm gesagt!

Marianne Johansson sa...

easy going somehow...

Marianne Johansson sa...

1967 aer hans jahrgang... alltsaa samma jahrgang som bjoern kohlstroem / bernur bloggaren... by the way... aer jag jahrgang 1967 fragezeichen... nej... jag aer in der tat des jahrgangs 1942... so was...

Marianne Johansson sa...

han har ... tydligen...wie es scheint... lyckats... trots att han ser ut som han joer... is it a miracle... or what... fragezeichen...

Marianne Johansson sa...

att han talar sheffield engelska.. det aer kanske daet som aer sjaellva nyckeln till hans frammgaang... eller hur att tollka ... fragezeichen... det aer iaf sort of kuul att det finns saannnnna human beings .... jag meenar en sonnnn human being som han... kanske att jag somehow schaenner en sorts schaelslig slaektskap ... verwandtschaft... med denna/denne human being...

Marianne Johansson sa...

UCLA betyder alltsaa University of California.. Los Angeles... USA aer landet... staten ... herravaeldet... ... i fraaga... USA som ju bestaar av en maengd stater... hur maanga fragezeichen... jag vet att EU bestaar av 28 stater.. men hur monga stater det finns i the united states of america... how am i to know fragezeichen .... kanske naermare ett femtiotal fragezeichen... how to govern such a lot of united states fragezeichen... eine unmoeglichkeit fast... oder fragezeichen... det aer ju ... wie es scheint... eine unmoeglichkeit att sort regera EU ... som ju bestaar av endast 28 / sjaelvstaendiga fragezeichen.. staater... som ju egentligen ej laengre aer sjaelvstaendiga... alas... utropstecken... by the way... jag aer emot EU oh jag aer emot NATO... did i have a voice in society question mark... answer ... my answer to that question is No... utropstecken...

Marianne Johansson sa...

och i staellet foer oh...