torsdag 21 oktober 2010

är nyss hemkommen...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

är nyss hemkommen med följande nylånade bibl böcker: marcus birro '43 dikter' - per-eric söder 'sot' - lina ekdahl 'sprid glädje på sjömansgården anette' - maja lundgren 'mäktig tussilago' - daniel sjölin 'personliga pronomen' - gun-britt sundström 'bitar av mig själv' - ulf karl olov nilsson 'synopsis'...

Marianne Johansson sa...

har just ögnat igenom fem av dessa sju böcker jag lånade i går kväll - den jag uppskattar mest av de fem jag hittills ögnat igenom är alltså lina ekdahl -'sprid glädje på sjömansgården anette' - denna majorna-bo skriver mer lättläst än någon annan - jag föredrar sånt som är lättläst framför sånt som är svårläst - kvar att ögna igenom är 'sot' av per-erik söder - och '43 dikter' av marcus birro...