torsdag 14 oktober 2010

en dinosaurie...

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vad är det? - har sett bild på det/den som benämns så - varför jag 'sort of' nästan mår illa av bara ordet - och än mer av själva bilden - minnesbilden av det/den som benämns 'dinosaurie' - kan det bero på att en sådan ej är människa - 'a human being' - jag skulle ju icke kunna känna igen mig - man vill 'sort of' kunna känna igen sig - åtminstone på ngt sätt - i en annan 'human being' - om så bara i litteraturen - t ex i en dikt - dvs i poesi - eller i en film - eller på ngt sätt - i ngt avseende - i cyberrymden - om via you tube - vilket 'medium'! - by the way - eller via blogg - blog wise - med en annan 'human being' - even - which can be the case - in the same country - id est in this case sweden...

Marianne Johansson sa...

nej det ordet gillar jag inte - det ordet som börjar med 'd' och slutar med 'rie' - jag vill helst slippa se ordet - mår illa av det - rent intuitivt...