torsdag 14 oktober 2010

upprättelse...

5 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

vad ligger i det ordet - 'upprättelse' - jag kan erinra mig att jag mer än en gång i mitt liv liksom kommit på det ordet och inget annat ord - eller snarare - det ordet har liksom - synbarligen - eller snarare kanske uppenbarligen - utan någon som helst anledning - 'sort of' - kommit till mej - har 'sort of' velat komma i kontakt med mej - kontaktsökande - om du så vill - 'du'? - vem talar jag till?

Marianne Johansson sa...

jag uttrycker mig 'kantigt' - så har elin damberg uttryckt sej om mej...

Marianne Johansson sa...

ja det är ju inte så roligt - tycker iaf jag - att bli kallad för något som hon - elin damberg - har valt att kalla mej för - en väldigt konstig och motsägelsefull typ som uttrycker sig kantigt - vill jag vaa sånn? - nej det vill jag inte...

Marianne Johansson sa...

man kan ju å andra sidan undra vad hon är för nån sorts typ som utan att ange någon orsak plötsligen strax före jultid förra året abrupt slutade med sin blogg...

Marianne Johansson sa...

men jag kan gissa mig till att hon - elin damberg - anser sig vara mer begåvad än de flesta - och det kanske hon oxå är - konstnärligt begåvad visade hon ju prov på att hon var/är - och hon hade visst oxå klarat av en akademisk karriär - om ej att hon hunnit till att bli fil dr - så var det väl på ngt sätt på väg till att bli ngt sådant - ngt sådant har jag ens i mitt liv kunnat drömma om...