onsdag 3 november 2010

Examined Life: Martha Nussbaum

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

her voice (!!!) - i cannot but think that her voice is something i sort of not can enjoy - men naturligtvis kan hon inte rå för vilken röst hon liksom har blivit född med - det är ju det hon säger man ska lyssna på - själva orden - men jag kan inte rå för att jag har ett visst motstånd just p g a hennes 'skrikiga' röst...

Marianne Johansson sa...

martha nussbaum föddes den 6 maj år 1947 - hon är - thus - ungefär 4 och ett halvt år yngre än 'moi'...

Marianne Johansson sa...

jag får härmed - ödmjukt - be denna högt bildade martha nussbaum om ursäkt för mitt obildade sätt att uttryck mej - alltså det jag skrev här kommentarsmässigt den 3 november år 2010 - för idag exakt 3 år sedan...

Marianne Johansson sa...

'uttrycka' i st f 'uttryck'...