lördag 16 april 2011

12.01.2011 Siuntio lunta sataa uutta valkoista.MOV

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

om nu någon skulle tro att jag förstår - inte behärskar - men till nöds kanske förstår ett och annat ord - så vill jag bara upplysa om att jag förstår inte ett enda ord - men rösten och uttryckssättet är något av musik - för mig något av musik - kanske inte av det man vanligtvis brukar beteckna som njutbar musik - men ändå på ngt sätt uttrycksfull musik - vad kan inte en röst uttrycka - blott och bart en rösts klangfärg - 'timbre' - kan ju förmedla något - något av kanske något värde ... det var bara detta jag ville uttrycka med dessa min ord - min röst - som inte är speciellt angenäm - framkommer ju inte här - gott sei dank ...

Marianne Johansson sa...

nu kan jag ej annat än - åtminstone en aning - skratta! - und zwar: när jag höör detta... ('höör' = 'hör'...)